Rozmýšlali ste niekedy nad tým, že prečo zmrzlina v cukrárni sa predáva na gramy a hypermarketoch na mililitre? Nie ? Tak ste práve tí čo platíte za vzduch. Keď si spravíte malý pokus tak pochopíte prečo. Kúpte si litrovú zmrzlinu v hypermarkete a nechajte ju roztopiť a uvidíte, že povodný liter sa zmení na tretinu pôvodného objemu uverejneného na obale zmrzliny. A prečo je tomu tak? Už z reklám v televízií ste si mohli všimnúť ako krásne veľa vzduchu je medzi zmrzlinou, ktorú naberá. Platíte litrovú zmzlinu a pri tom ste si kúpili 300 ml zmrzliny a 700 ml vzduchu. A na vzduchu a ľudskej hlúposti sa najlepšie zarába. A to je len jeden zo spôsobov, keď nad ktorým sa zamyslíte tak pochopíte, že čo vlastne kupujete. Poznám ešte jeden tzv. podvodík a to s toaletným papierom. Ako je možné, že 18 m „toaleťak“ je priemerovo rovnaký ako 60 m? Stojíte pri regáli, pozeráte na dve toaleťáky a prvé čo vás zaujme je cena a pri tom ani nepozrem na metraž z toho dovodu, že na oko su dokonalo rovnaké. A finta je v tom, že ak si pozriete ten „18m“ toaleťák, tak ma vypuklé miesta, ktoré keď stočíte do seba a nezapadnú spolu ako zips, tak niekoľko krát znásobnia svoj objem a tým zase kupujete mucho mucho vzduchu a malo malo tovaru!
Oplatí sa kupovať zmrzku zo zmrzliny a toaleťák vždy ten väčší aj keď je drahsi! 😀
Máte aj vy podobné podvodíky?????
peter-008 A v krajnom prípade povedia,... ...
Nenapísal som, že" s. s r.o. ...
Tak, a teraz si porušil pravidlá :-) ...
V systeme prebytku nie je lahke predavat.... ...
Peter Bez problémov uvediem : HYZA. ...
Celá debata | RSS tejto debaty